Midnattsloppet

Fasikens också. Jag behövde inte hämta Nina på stan. Det betyder att hon inte är skyldig mig någon tjänst. Men förhoppningsvis kan jag övertala henne att gå ner hit och ge mina katter mat och vatten 2 ggr medans jag är borta. Det är väl inte för mycket begärt? I hope.

Har vart ute hos mina föräldrar nu på kvällen och blivit bjuden på pizza. Den var asäcklig, men jag åt upp den ändå eftersom jag var så satans hungrig. Pappa hade bjudit dit sin kompis data-janne också, som jag för övrigt är mindre förtjust i och därmed också var mindre glad att se vara inbjuden, och han hade köpt bullar till efterrätt. Alltså först deg med fett på, sen deg med socker på. Min mage känns just nu en aning tense. Gravid kan man säga. Ser så ut iallafall. Alltså, vem fan köper bullar när man vet att man ska äta pizza? Inte det smartaste. Men janne käkade upp 2 stycken. Efter att ha tryckt i sig hela pizzan. Jag höll på att spy efter halva bullen kan jag ju säga.

Rensade i förrådet, det var därför jag åkte ut dit överhuvudtaget. Hämtade tre kartonger med skit som stått där ute hos dem hur länge som helst. Så nu ska de få stå och damma på min egen vind istället. Borde slänga grejerna, men det är såna där böcker från skolan, gamla dagböcker, kläder som bara inte går att slänga, fast jag aldrig kommer använda dem, massa fula smycken i guld och silver från när jag konfirmerade mig och från en massa födelsedagar. Åuh. Typiskt. Får helt enkelt bära upp skiten på vinden. Det är ju bara 4½ trappor upp utan hiss, gånger tre eftersom jag inte kan bära mer än en kartong i taget. Sweet! Träningspassen för helgen är fixade. Grejen är att jag antagligen måste göra det nu om jag vill kunna sova inatt, eftersom mina katter tror att kartongerna är deras nya leksaker. Det hjälper inte att jag vänligt men bestämt berättar att de inte är det tyvärr. Så bara att bita i det sura äpplet. Here I go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback