Lazy

Idag har jag sovit länge. Det var jag värd. Synd bara att jag nästan blir tröttare av att göra det. Nu på sista tiden när jag jobbat så mycket har jag märkt att jag är piggast om jag sover runt 8 timmar... Det är ju aslite! Sova har annars vart litet av ett huvudintresse för mig innan.

Ringde Erica igår, hon visste inte riktigt hur det skulle bli idag, om hon skulle ha tid att ses och sådär. Förstår precis hur det är, för när man är hemma bara ett par dagar så är det så många som man måste och vill träffa, men så lite tid att göra det på. Vi ska ju ändå ses på lördag, skulle vara mer bittert om jag inte skulle hunnit träffa henne alls.

Brorsan ringde och väckte mig med informationen att stan har öppet idag och undrade om jag ville henka och köpa present till Saga. Vill jag väl... Haha. Men det är så mycket folk på stan idag skulle jag gissa på. Känns lite jobbigt. Men å andra sidan så vore det shysst att komma ut lite i solskenet och dessutom kanske hinna shoppa upp lite av mina surt införvärvade stålar som bara ligger och dammar på hög. Kläder? Ja tack.

Jag är verkligen lat. Jag insåg det igår när jag tryckte i mig en halv påse gott&blandat och en kexchoklad istället för att käka macka som jag egentligen var sugen på, bara för att jag har en ny ost som jag skulle vara tvungen att klippa upp plasten på. Ehh. Bra jobbat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback