Jag Är Mätt

Åuh. Jag mår illa. Det enda jag har gjort idag är att äta känns det som. Detta är visserligen bra iomed min plan att gå upp i vikt, men inte alls bra eftersom jag mår illa. Det är inge skoj. Det blir verkligen så att jag äter asmycket om jag inte har nåt att göra och bara hänger hemma en hel dag. När jag har fullt upp finns det liksom ingen tid till att småäta och ibland ens äta överhuvudtaget. Mamma brukade iförsej kalla mig för kamelen när jag var liten för att jag åt asmycket ena dagen och inte alls nästa. Så det är väl inget nytt egentligen, bara en aning ovanligt skulle jag tippa på.

Nu har jag bara 4 avsnitt kvar att se av Heroes. Det innebär att jag kollat på14x42 minuter Heroes på 2 dagar. Det är 588 minuter vilket innebär typ 9½ timme. Oj då. Haha. Tänkte hinna se några avsnitt till innan jag somnar. Inte så konstigt att jag drömde om Heroes inatt. Ehh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback