I Can See!

Hawie. Jag har köpt ny skärm till min dator, en sån dära platt sak. Välkommen till 2000-talet. Åh, tack så mycket! Jag är mycket glad. Känns som en helt ny dator. Nu slipper jag sitta sådär nära skärmen och det största pluset är att den stora fula jäveln är borta. Hawie igen! Helt annan skärpa i denna, känns som jag ser en massa saker som jag inte sett innan... En helt ny värld som öppnar sig. Haha.

Ib har vart här och hälsat på också. Var typ 100 år sedan vi sågs sist. Han var här i kanske 4½ timme och det kändes som typ 1 minut. Precis som att man hinner med så mycket som man vill på så kort tid när man ses så sällan? Ingens fel, men jag är bitter för att mina vänner bor så långt ifrån mig. Hatar som sagt avstånd. Även om det inte tar så lång tid att åka så blir det så omständigt med att ta ledig från jobb och yadiyadi. Men om några veckor bär det av till Piteå på en "liten" roadtrip i turnébuss och då lär jag få umgås med herr Ib en hel del. Sweet. Kommer nog bli galet skoj!

Hjälp! Kom precis på att jag ska träffa Sofie imorrn.. Får icket glömma det. Hade visst gjort det en liten stund... Oops. Ska nog ställa alarm på mobilen så jag kommer ihåg att ringa henne imorrn.

Det har vart sjukt lugnt på jobbet idag, vilket gör att jag får börja 11.30 imorrn! Känns som det var evigheter sedan det var möjligt. Helt sick. Men skönt. Ska försöka att inte sova sådär onödigt mycket bara för det, även om det antagligen blir svårt. Haha.

Kommentarer
Postat av: tirec

tänkte bara kommentera, vad vet jag inte. men liksom, det såg så tomt ut på just sådana..

ey, slacker! halv tolv, då har ju redan halva dagen gått! du har ju just varit ledig i massa dagar, kom igen nu va. haha!

Postat av: mizaru

Haha, Ja, alla verkar ha blivit helt blyga. Vad är det om?

Jamen jag har ju börjat 9 varje dag på senaste tiden. 12 är ju den tid när jag egentligen ska börja. ;) Och jag har vart ledig 3 dagar, för jag jobbade lördagen, så du ska inte säga nåt "miss åka till fjällen i 1 vecka och sen ha sportlov veckan efter". Bwahaha.

2007-04-11 @ 10:36:19
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback