Heroes

107336-129Jag vet, jag är lite sen... Men jesus vad bra Heroes är. Jag dör lite inombords av den serien faktiskt. Har kollat på 4 asvnitt på raken nu, och det blir bara bättre och bättre. Hawiee! Nu vet jag vad jag ska göra imorrn.

Idag har jag jobbat, var rätt mycket, men jag lyckades sneaka undan rätt bra, satt och fikade själv inne på kontoret när de andra var för upptagna för att märka. Moahaha. Ibland så känner man inte för saker helt enkelt. Som att jobba. Igår kände jag för det, då var det asskoj. Men idag... Nä. Kanske för lite sömn hade viss inverkan på humöret, men ja. En viss däckman som jag hade i början på dagen kan ha nåt med saken att göra. Hatar att vissa människor har så stor inverkan på humöret. Känner ju inte ens människan, men ändå så kan de göra hela min dag pissig. Det är ju helt stört egentligen.

Efter jobbet gick jag ut med Serlot i koppel för första gången i år. Han gillar det verkligen. Får lite kasst samvete för Marsei bara, för han hatar att vara ute, men han blir alldeles ängslig när han får vara hemma ensam. Han har ju aldrig vart det egentligen, först med sin kattfamilj, och sen med Serlot liksom... Men ja. Dilemma det dära. Mina små bebisar måste ju vara equally happy. Haha. Jag vet, jag ÄR en crazy catlady. En stolt sådan, ohkey?!

Kommentarer
Postat av: B

Hey, precis! All power to the crazy catladies! ;-P

2007-04-14 @ 23:31:42
Postat av: mizaru

Absolut! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback