Ehh.. Sök Hjälp?

Jag är en evil människa. Jag gör saker med dolda motiv. Nina ringde mig igår och frågade om jag kunde hämta henne från stan imorgon (alltså idag) på kvällen, eftersom hon skulle på någons lillasysters överraskningsgrej med snittar och champagne. Hon skyllde på att hon blivit helt paranoid sen hon fick barn och numera tror att hon ska bli våldtagen och/eller nedslagen/mördad bara hon går 100 meter ensam på kvällen. För att övertyga mig berättade hon om när hon var i en lekpark på dagen och det gick förbi en snubbe i munkjacka och hon blev livrädd och trodde att han skulle ta fram en kniv och sticka den i Nikki (hennes unge). Ehh.. Fick mig bara att tänka att hon borde söka psykisk hjälp, men ja. Grejen är att hon inte hade behövt ge en endaste anledning, eftersom jag skulle sagt ja i vilket fall som helst, eftersom jag behöver kattvakt när jag åker till Piteå. Moaha. Now she can't say no. Tjänster och gentjänster eller hur man säger.

Det känns som jag är sen till jobbet. Men det är jag ju inte egentligen... Känner mig stressad dock. Fast inte så stressad så att jag inte fortfarande sitter i mjukiskläder och surfar rundor istället för att klä på mig och äta frukost. Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback