Disaster

Hawie, jag har fått min moppe! Hemlevererad och allting, värsta lyxen. Körde en liten sväng, men det var egentligen för kallt för att göra det, svängde bara förbi brorsan så han fick beundra den lite. Var rätt läskigt att köra den, måste få in det där med att luta mig när jag vill svänga och sådär, styret känns helt vingligt, så små hjul och så tung moppe liksom... heh.  Gick iallfall rätt bra tills jag kom hem och skulle in i förrådet med den... Det är som en tröskel upp dit, och det var ju nästintill omöjligt att få upp den där. När det väl gick så var jag för nära dörren så det gick inte att svänga in den. Försökte men sen blev det konstigt och moppen välte och jag ramlade. Jippie! Har fått värsta lårkakan. Dessutom så gick ena backspegeln sönder. Fan vad arg jag blev! Helt ny i 5 sekunder liksom. Stod och svor och var förbannad och då kommer pappa insvängandes vid mitt hus, helt glad i hågen. Han var hur snäll som helst, sa att det inte var nån fara, man behövde ändå bara en backspegel, för hur ofta kör man om liksom? Sen visa han mig ett assmart sätt att få in den, hjälpte till att göra plats i förrådet och var bara allmänt glad och snäll. Åh vilken bra pappa jag har! Synd bara att en annan pappa ska dra ner "bra pappa kvoten".

Nu tvättar jag och funderar på att städa. Behövs verkligen... Ska ta tag i det... Snart. Moaha.

Kommentarer
Postat av: alvar

Fordon som bara har två hjul är sjukt roliga att köra!

Postat av: Johannes Flakbil

Jävligt oväntat att du skulle skada dig.

Ring mig. ;)

2007-04-06 @ 22:22:24
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: mizaru

alvar: Det återstår att se, har inte hunnit köra alls i helgen, men jag kan tänka mig att det är skoj. När jag väl listat ut hur man ska svänga vill säga. Haha.

Johänes: Jag skadade ju inte mig när jag satt PÅ moppen iallafall. Haha.

2007-04-09 @ 01:13:25
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback