Toni & Guy

Glömt att skriva att de ringde häromdagen och ville att jag skulle vara hårmodell igen. Varför är jag så kass på att säga nej? Jag sa typ att jag skulle komma dit på konsultation idag, men jag gick aldrig såklart... Vill ju inte ha frisyren som jag har nu, den suger, men om jag klipper mig kommer jag få börja om med sparandet ännu en gång... Ahhrgh! Nej. Jag ska INTE klippa mig. Särskilt inte på Toni&Guy där jag inte kommer ha nåt att säga till om mitt hår. Bara det att man blir lite smickrad och att det känns som man sviker dem om jag säger nej liksom...Vilka obligationer har jag mot dem egentligen? INGA. Skärpning Jaz.

Tavlan Mizaru är klar nu för övrigt. Hawiee! Jag är glad. Vill ha den hemma NU NU nu! Men vore ju förstås bra om det var färdigmålat innan. Hmm.

Nu ska jag bada bubbelbad och läsa lite, sen blir det bingen.. Haha. Bingen.. Ord kan vara så roliga. Jag kan vara så rolig. Jag är nog mitt eget största fan. Illa. Ha!

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Tavlan Mizaru?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback