Snell Veterinär

Såå.. dagen har gått och Marsei har sina kulor i behåll. Var hos veterinären i morse som planerat, och hon höll fast vid att hon tyckte att det var för tidigt. Eftersom jag vill Marseis bästa så bestämde jag mig för att vänta. Vetten sa att varje vecka jag kunde vänta var jätteviktig för hans utveckling, och än så länge är det ju inte panik-panik. Visst, vissa störande grejer, men långt ifrån så illa som det var med Serlot. Veterinären hade ingen lång väntetid heller, så när jag känner att det inte håller längre så är det bara o ringa dit så får jag tid inom en vecka. Blev nog extra på med det här att jag skulle kastrera honom bara för att hon var så anti också... Haha. Usch vad barnslig man är. Hon tjänar ju inget på att jag väntar liksom. Alltså måste hon ju tycka så för Marseis bästa. Hon förlorade ju tillomed pengar idag, eftersom jag bokat en tid som jag inte använde som något annat djur kunde vart där. Får väl se hur detta utvecklar sig.

Gick till jobbet eftersom jag inte behövde vara hemma. Var ganska dumt eftersom jag som sagt sovit 3 timmar, plus har mensvärken från helvetet. Så fick gå hem tidigare iallafall. Fick hem cykeln, alltid nåt.

Ikväll ska jag nog bara äta mat, sen typ kolla på nån film eller om det går nåt på TV och sen sova TIDIGT. Fast inte för tidigt förstås, för då är ju risken att det blir en fin upprepning av inatt. O det vill jag ICKET.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Gih...min dygnsrytm alltså. Det börjar bli komiskt. Sov från 13-18 idag, sen från 21-04. Vad händer liksom. Jag ska fan ringa dig imorgon i en av mina vaken-luckor, I promize, med Z.

Postat av: mizaru

Låter gött det där hörrö... Lite värre än min dygnsrytm till o med. Du ringde ju inte.. Hann väl först I guess.. Hehe.

2006-10-19 @ 12:48:38
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback