Our Skin Has Big City Illness

"The Bluprints Part II" med Swimfaster Godwhispers är typ världens bästa låt. Kan lyssna på den 30 ggr i rad utan att det blir tjatigt. Om ni undrar varför jag börjar snacka om det är det bara för att jag snodde rubriken från den låtens text. Chip Chop så va det med det.


107336-21


Shit, jag måste verkligen klippa mig snart! Oh well, ännu en sak som man måste lägga pengar på.. Damn it. Körkortet tog ju upp en del pengar om man säger så. Men aja. Nåt man måste ha liks... O dessutom är det ju bara pengar. Det får man alltid mer av på ett eller annat sätt.

Usch vad trött jag är. Känns att jag gick upp klockan halv 8 imorse. Gick o la mig runt 10-11 i Flen hela tiden, och eftersom klockan är framåt en timme egentligen så är det alltså sovdags för mig nu. Men att sova klockan 9 känns ju lite väl... lågstadie. Eller nåt.

Efter jobbet idag så åkte jag o mamma till djuraffären, behövde köpa kattsand till missarna. Mamma är tydligen värsta bundis med hon som äger affären, så de snackade i ett år ungefär. Hon vill tydligen ha kläder till Maja (deras hund, fransk bulldog) så hon beställde en stickad tröja(!) till henne.... Sen ville hon ha nån slags polarn&pyret imitation på tröja med hoodie också. Haha. Usch. Jag tycker det är så fel med kläder på hundar egentligen. Men vill iförsej ha en chinese crested sen (när jag är rik) och de måste ju mer eller mindre ha kläder. Så kanske får överväga att ändra min uppfattning.

Ibbolajnen har typ blivit världens mest svårkontaktade person nu för tin... Hm. Vem ska jag nu tracka?

Kommentarer
Postat av: tirec

mig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback