Målare Mizaru

Shit alltså. Jag är helt förvånad över mig själv att jag ORKAR hålla på... Jag gör väl inte det egentligen, men jag måste ju bli klar med den satans målningen någon gång. Nu har jag iallafall kantmålat allt, 2 ggr! Jag är så damn hungrig, tror jag smäller av... Måste kolla om jag har nåt som går snabbt i frysen, palla ställa sig och hacka grejer när det ser ut som kaos här hemma...

MYCKET nödvändigt att städa häromdagen måste jag säga!

Bilderna föreställer mina 2 hatområden när det gäller målande... Köket, eftersom man måste måla allt med pensel och stå som en ostbåge på köksbänken och måla i all evighet. Hallen där det finns en miljard saker att måla runt, element, proppskåp, dörrar osv osv...

Snart bara rollern kvar! Wohoo! (Och så den bruna väggen förstås... shhhh... en annan dag, okey!?)


107336-10

Kommentarer
Postat av: mady

hm flummigt för på min syns det... >_

Postat av: mady

hehe så du ser den nu med andra ord?

2006-10-15 @ 20:42:07
URL: http://napalmpussy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback