Fördriva Tid AB

OM DIG
namn: jessica hannele
kön: vad låter namnet som?
ålder: 25 (i en månad till...)
längd: 179
vikt: typ 59 kilo, har inte vägt mig på ett tag
nickname: jes i såna fall då
hårfärg: mörkblont kanske?
ögonfärg: blå

HAR DU NÅGONSIN
blivit kysst: nej aldrig... haha
ätit sushi: nej. på riktigt denna gången
stått på scen: jodå
blivit dumpad: ja
varit ihop med någon som varit otrogen: tyvärr ja
varit med om en bilolycka: ingen seriös
sett smurfarna: på TV
klättrat på berg: yes
sett vita huset: på TV

ANTINGEN ELLER
kallt eller varmt: warm please
spets eller satin: ingetdera... eller spets då
blått eller rött: blått tror jag
regn eller snö: snö
ull eller bomull: men bomull såklart, är jag 97 år eller?
rosor eller tusensköna: tusensköna I guess
vår eller höst: våren
historia eller vetenskap: både och... eller det fick man inte. ehm. vetenskap.
matte eller engelska: den som svara matte borde dö
öl eller cider: örl

MOTSATTA KÖNET
gillar du någon just nu från det motsatta könet: nope
vet den om det: läs ovanför
gillar någon annan dig just nu: kanske kanske inte
vad tittar du på hos en kvinna/man: stil, hår, tänder, hy, proportioner, jamen helhet då kanske

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
har du haft ett seriöst samtal: hm.. jo, med mamma om kissarna och min vecka i Flen
kramat någon: jo, tirec
blivit sams med dina föräldrar: haha.. jag har inte vart osams med dem på hundra år
bråkat med en kompis: ne... det var också ett tag sen I must say

GILLAR DU ATT
ge kramar: bara till de jag tycker om, inte fyllon på gatan. haha
ge massage: ibland
gå promenader i regnet: hellre utan regn, man blir så blöt
tugga tuggumi: sometimes

ÖVRIGT
vad gjorde du förra sommaren: bodde i Malmö, hängde med Ibsie
vad är din värsta ovana: pillar på piercingen
läskigaste momentet: vadå? vet inte
gladaste momentet: när man spöar tirec i tekken
svär du för mycket: nej. svär inte mycket alls.
när duschade du senast: imorse
vilken färg är det på dina byxor just nu: svarta
vilken färg är dina underkläder: svarta med orange/rosa/lila fiskar på
vilken låt lyssnar du på just nu: TV-ljudet
vad var det sista du sa: kommer icket ihåg
vad är brevid dig just nu: golv?
hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): litet fult i furu, men bra storlek
vad var det sista du åt: lime/koriander quornbitar med ris
vem vill du spendera resten av ditt liv med: en fin människa som gillar mig och som jag tycker om
har du en lavalampa: nope
hur är vädret just nu: mulet, har regnat precis
vad gjorde du igår natt: öhm.. sov?
vem pratade du sist med på telefon: ibbsie
vad gör dig glad: roliga vänner, äventyr och mina katter
vart skulle du vilja åka: någonstans varmt med sol. sen vill jag ju åka överallt egentligen.
vill du ha barn: tror inte det. jag vill ha barn sen när de är vuxna. kan man adoptera en 16-åring?
vad ska dom heta: Phrrrrrr

Kommentarer
Postat av: trashcan

Det senaste jag sa var "släpp kakan".

2006-10-22 @ 21:48:49
Postat av: mizaru

Haha.. Till vem då? ^_^

Postat av: trashcan

Det jag egentligen menade var att min fästman skulle ge fan i att försöka ta kakboken ifrån mig, men jag var antagligen sockerdelirisk. Eller bara trött.

2006-10-23 @ 16:04:33
Postat av: Malin

Du kan få adoptera mig! Fast jag är bara 14.. :O :/

2006-11-03 @ 01:04:10
URL: http://daisuki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback