Duttig Flikka

Jag alltså. Är duktig. Och Flicka. Anledningen till att jag är duktig är för att jag idag har
  • Tvättat
  • Dammsugit
  • Torkat golvet
  • Diskat
  • Vart och solat
Anledningen till att jag är flicka är lite mer otydligt, men anledningar som det kan bero på är
  • Spermier med X-kromosom är uthålligare än de med Y-kromosom
  • Mina föräldrar fick en hemafrodit och bestämde att jag skulle bli flicka
  • "Gud" tyckte jag skulle bli till och ville att jag skulle vara flicka
  • Det föds fler flickor än pojkar så rent odds-mässigt var det liksom större chans
Tralallaa...

Hm. Den där listan nedanför säger att jag inte alls är vuxen. Känns bra. Jag HAR dock vart det eftersom jag både vart sambo, haft dubbelsäng, bil inom hushållet, haft gemensam ekonomi osv osv... Jag har alltså blivit barnsligare med åren... Hmm. Fast det faktum att man ens skriver i den där listan borde ju vara bevis nog på att man INTE är vuxen. Borde vara typ 20 minuspoäng på det. Moahaha.

Att man kollar på Idol borde också vara kanske cirka 15 minuspoäng.
Jag ligger nog på minus vid det här laget...

GODIS & COLA till folket! =mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback