Busy Busy Busy

Sicken dag det vart idag. Fullt upp kan man ju lugnt säga. Har inte ens hunnit skriva blogg på hela dagen! Totally FANTASTIC. Ehm.... Ja. Iallafall.

Först jobbet. Har ju vart cykelmässa och H&G kom tillbaka därifrån helt peppade om hur vi skulle göra om i butiken och grejor.. Så vi började med det. Plockade runt alla grejer bakom disken, plockade bort saker, skyltade om och grejer. Ska ha lite vintertema nu med handskar, mössor, dubbdäck och sånt. Det var kaos ett tag som det alltid är när man fixar om saker, men vid 6 så hade det hunnit bli riktigt bra. Bara för att vi hade så mycket att pula med så kom det självklart in 100 pers och ville ha hjälp och grejor. Bland annat en kvinna som hade sin unge med sig och sin cykel, fick ägna typ en halvtimme med henne och sätta på hennes baklampa (som hon köpt nånannanstans, typ biltema kyyyyk) och en fånig ringklocka som hon iförsej köpte hos mig för 30(!) kronor. Fick justera hennes bromsar också. Otroligt vänligt av henne. Fan vad jag hatar mammor och deras barn och barnvagnar och cyklar och skit. De har den där attityden att  "Jag är så himla viktig för jag har barn och kan inte avvara en minut mer än nödvändig, och jag borde få saker gratis och fri service bara för att jag klämt ut en ful unge ur min ännu fulare fitta". Jag hoppas hon dör inatt.

Sen vid halv 7 när sista mongo-kunden gått, så åkte jag och H och handlade på Coop. Tog typ en timme. Skulle bara handla lite, men det blev ändå 500 spänn som rök... Ooops.

Sen hem, började måla på en gång. Hann rolla ett lager och sen tog färgen slut. Min hungerkänsla hade gått över, eftersom jag bara käkat en tallrik flingor vid 12 på jobbet.... Men är jag inne i något så kan jag inte bara sluta bara för att äta. Det kan man ju göra en annan gång. Ha! Och NEJ jag har ingen jävla ätstörning okey. Jag är bara jäkligt entusiastisk. Och jag har ätit nu precis.

Imorrn ska jag till veterinären med Marsei.. Får väl se vad hon säger. Jag har snackat lite med folk på ett kattforum (ja, jag är en nörd) och det verkar råda himla mycket olika meningar kring när man ska kastrera katter och så... Känner mig inte helt säker längre, vill ju det bästa för Marsei... Kanske får stå ut med hans beteende ett tag. Långt ifrån så illa som det var med Serlot än så länge.

Äh.. Nu kan jag inte tänka klart längre för alla färgångor som jag andats in ikväll.
GoodNight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback