Broderligt Besök

Det var lite creepy idag, tänkte att jag skulle bjuda in brorsan på mat, men tänkte att han säkert var upptagen (som han alltid är) så struntade i att ringa. Sen ringde han mig lite senare bara sådär och frågade om han fick komma förbi o käka... Vi är säkert tvillingar egentligen, har telepatisk kommunikation. Eller inte. Ha!
Fast jag vet att enda anledningen att han ringde va för att hans tjej var upptagen och han ville ha nåt att göra tills hon kom hem, o jag bor precis brevid tjejen, plus att han får gratis mat.... Men vi säger att det var bara för att han ville ha lite quality time med hans sis. Ssschhhhh.......

Har tagit apbilder också. Kan inte riktigt få till det som jag vill dock. Kanske får vänta tills imorrn så jag slipper använda blixt. Jäkla mörker! Batteriet i kameran tog slut också, så kan inte ta flera bilder tonight.

Varför skrattar man aldrig sådär hårt som man gjorde när man var 14 och fick helt ont i magen och grät av skratt och kunde inte sluta hur man än försökte längre? Jag vill göra det. Damn it.

Jag måste börja dricka mera vatten.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Tycker inte det var så längesedan du skrattade så du låg på marken, jag kommer inte ihåg exakt vad det var däremot...vet bara att vi garvade så vi grät åt något på TVn. =)

Postat av: mizaru

Hm.. Kanske inte. Minnet är bra men kort. ;)
Men det kändes liksom på ett annat sätt när man var yngre. Eller så är det bara som det verkar nu. Hehe.

2006-10-11 @ 10:44:02
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback