Back From The Dead

Jahapp. Nu ska jag då börja skriva här igen är det tänkt. Hatar att det gått så lång tid dock, blir så mycket att skriva om då. Men icket mitt fel att biblioteket i Flen inte har öppet särskilt mycket eller ofta, plus att datorerna oftast var upptagna av 50-åriga män som surfar på Lunarstorm.

Iallafall... Flen. Where to start. Jomen kan ju göra en Dane Cook kopia och säga att jag ska göra ett Tarantinoinlägg. Börjar bakifrån så att säga. Hehe.

JAG KLARADE TEORIPROVET! Tjing Tjong vad duktig jag är. 60 av 65 rätt. Inte så pjåkigt. Även om jag helst skulle velat haft alla rätt förstås. Sen blev jag lite irriterad på att Helena (som jag var i Flen med) fick 61... Usch. Nä. Jag e GLAAAAD för hennes skull. Haha. Hrm...

Det som ledde fram till det var mycket av detta:


107336-18

Det vill säga, sitta och göra Bonniers Körskoleprov och se ful ut i utbakade flätor och mongo min.


Det gjorde vi typ hela tors-sön... Plus pärmarna då då, 10 stycken för att vara exakt. Sen tog vi självklart pauser och sådär, man blev ju helt hjärntvättad till slut. Är fortfarande rätt hjärntvättad iförsej, tänker bara på reaktionstider och trafikregler och spolarvätskebehållare. Inte okey så att säga.

Kört har vi också gjort. Ola som jag körde med var helt okey... Satt o lyssnade ashögt på musik och poppade brevid mig... Hmm. Han sa att jag körde bra. Typ lite spegelproblem, eftersom man ska kolla typ mer i speglarna än framåt. Verkar jäkligt dumt. Uppkörningen är tydligen mest på landsväg, vilket inte är så förvånande iomed att "stan" i Flen typ består av en enda gata. Haha. Tur att det var mest stadskörning som jag övat på hemma då.... Heh. Iförsej ska man ju inte bara klara uppkörningen, utan helst kunna köra efteråt också. Moahah. Uppkörningen är för övrigt 6december, vilket innebär att jag INTE kommer hinna få körkort innan jag fyller 26, vilket var mitt mål. Damn annoying. Hon på körskolan skulle iförsej försöka få tag i extratider, så det är väl inte helt kört än, men ändå.... Mjaja. Inte så mycket att göra åt. Blir ÅRET som jag fyller 26 iallafall. Alltid nåt.

Jag har fotat en del i Flen, så den som vill kan kolla in bilderna på bilddagboken. Länk finns i högerkolumnen.

Kommentarer
Postat av: Helena

ett helt poäng mer än dig =) den ska jag nog stoltsera friskt med, remember me? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback