100 saker om mig

Lika bra att gå ut hårt och spä ut hela mig själv i första inlägget, så slipper ni läsa här mera sen. Ha! Inte för att denna lista på något sätt sammanfattar mig, det är snarare random fakta...

Iallafall, Here We Go:

1. HATAR att diska
2. Flyttade hemifrån när jag var 17 år
3. Farmor är en av mina bästa vänner
4. Aldrig bott ensam förens april detta året
5. Har japanska släktingar
6. Har hållt på och målat om hemma i typ 4 månader
7. Blivit blåst på 50.000 kronor
8. Vill inte ha barn, det är helt klart överskattat
9. Har vart fast anställd på dagis
10. Jobbat på 2 caféer
11. Bott i Dublin
12. Jobbat på en skivaffär i Dublin
13. Pluggat i Sollefteå
14. Bott i Malmö ett år
15. Vart utfrusen/mobbad i skolan från 1:an till 9:an
16. Är nog lite för godtrogen, men inte längre hoppas jag
17. Är allergisk mot MASSOR av grejer
18. Har 2 katter som jag älskar mer än allt annat
19. Mina föräldrar är rika
20. Fast när jag var liten var de så fattiga att de var tvugna att sälja grejer för att kunna köpa julklappar
21. Uppväxt i villa
22. Har 3 syskon
23. Min riktiga pappa har suttit i fängelse i 7½ år
24. Utan saltlakrits går min värld under
25. Bor i en etta på 37 kvadrat med nyrenoverat kök
26. Får blåmärken jättelätt
27. Kan rysa på kinderna
28. Har 3 stycken farmor
29. Är sjuk ofta
30. Hostar alltid när jag topsar öronen
31. Har gått i ljusterapi
32. Haft 3 förhållanden som varat mer än 2 år
33. Har gröna fingrar, mina växter är jettefina
34. Älskar min egen mat, ingen är lika bra på att laga, inte ens mamma eller farmor
35. Har sett Yrrol en miljard gånger. Minst.
36. Har sett Dum Dummare ungefär lika många gånger
37. Sucker för TV-serier som Lost, PrisonBreak, Rescue Me, Surface osv
38. Jobbar i cykelaffär och är grym på att mecka
39. Min släkt är som värsta maffiagänget, enorm och.... speciell
40. Är halvfinne, men kan ingen finska
41. Har en guddotter som heter Filippa
42. Min pappa är grym på att renovera
43. Maxlön jag haft är 14.700 i månaden
44. Är rastlös och lat samtidigt
45. Kollar min mail minst 3 ggr per dag
46. Läser andras bloggar lika många ggr (de kan ju ha skrivit nåt nytt!)
47. Har 2139 spår inlagda på Itunes
48. Jag gillar verkligen inte killar längre
49. Har en bas hemma som jag... typ.. kan spela på
50. Åker longboard men inte så mycket som jag egentligen vill
51. Tycker om att vara ensam och tänka
52. Jag e kass på att hålla kontakten med folk
53. Ska åka på intensivkurs för körkort om några veckor
54. Har alldeles för mycket kläder, men inga jag gillar
55. Min mobil blev stulen i sommras
56. Aldrig tappat bort en nyckelknippa i hela mitt liv
57. Har skitbra minne för vad folk har sagt
58. Hatar att bråka/tjafsa
59. Har aldrig vart otrogen mot någon
60. Gillar när det regnar och man har en kopp te och en bok framför sig
61. Tycker att musik är bland det viktigaste som finns
62. Skulle aldrig kunna bli tillsammans med någon som röker
63. Har brutit mitt långfinger
64. Dansa fuldans är så damn KUL
65. Jag skulle nog kunna sova en hel vecka utan att det skulle bli tråkigt
66. Har dykcertifikat
67. Har haft en period när jag använde bindi hela tiden, men det kan jag inte längre eftersom Kishti i Idol-juryn har det
68. Klarar inte av när jag MÅSTE göra något
69. Har både nintendo 8-bitars och PS2 hemma
70. Fastnat totalt i Sims2 förut
71. Min första tatuering skedde i ren impuls
72. Alla mina piercingar har jag gjort när jag egentligen varit på stan i något helt annat ärende
73. Jag ogillar mina händer
74. Jag har flyttat 19 ggr
75. Älskar att ha mössa eller keps på mig
76. Mjukisbrallor är helt klart det mest underskattade plagget någonsin
77. Basta är bland det bästa som finns
78. Bada bubbelbad är inte så pjåkigt det heller
79. Blir äcklad av badkarsvattnet när det börjar bli kallt
80. Vill börja simma men blir så äcklad när jag tänker på att poolvattnet är på så många andras vidriga kroppar också
81. Är rätt ekonomisk, snarare spara än slösa
82. Älskar gulliga trosor
83. Har telefonfobi
84. Vill egentligen bli djurskötare, men är allergisk
85. Storhandlar mat och fryser in i portionsförpackningar som en annan tant
86. Jag är rätt bra på att sticka
87. Spela backgammon är typ skitkul
88. Har jobbat i fotolabb i 1½ år
89. Gillar inte att gå på konserter, får ont i ryggen och benen och blir förbannat irriterad på alla runtikring mig
90. Har vart på cirka 10 festivaler
91. Har gått på kändisfester, ätit och druckit gratis med Thomas Dileva och Arne Weise bla
92. Vart både popflicka och rejvare i mina dar
93. Om jag  va med i Fear Factor skulle det enda jag inte kunde klara av vara att äta de där äckliga grejerna
94. Kliar mig i håret rätt ofta
95. Är nog lite hypokondrisk
96. Min bästa vän är lilla Ibbolajnen
97. Mina knän knakar oroväckande
98. Tycker om att baka
99. Har jättetjockt hår som jag aldrig vet vad jag ska göra av
100. Denna listan ger mig lätt ångest...

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Haha vaddå "vill inte ha barn"...vad ska jag nu säga till Emma om hon läser detta? Tycker du det är ansvarsfullt som förälder att utsätta våra barn för sådant här? Herregud...du låg i förlossning i 83 timmar, du kan väl iallafall låtsas som att våran dotter betyder något för dig.

/Din dotters väldigt bekymrade far

PS: Emma hälsar

Postat av: Malin

;O jag är typ med halvfinne, men kan ingen finska! Älskar också att ha mössa på mig, keps ser jag bara sjukt ful ut i.. And i lololololove mjukisbyxor! (och jag flyttar hemmifrån när jag är 16!)

2006-11-19 @ 23:56:28
URL: http://daisuki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback