What To Do, It's Sunday!

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Orolig... Serlot bara spyr hela tiden.
Favoritgodis: Banan/Salta Stjärnor med pulver i!



Är det nåt du absolut inte äter:
Inälvsmat, nötter (då dör jag nämlish)
Kläder just nu: Strumpor, Sockar, Mjukisbrallor, Trosor, Linne, Mössa
Musik just nu: Random på Itunes
Vad sa du senast: Lilla älsklingen då.... (till Serlot)
Sommarplaner: Men det är ju 100 år till sommaren.
Fisk eller badkruka: Blir mer och mer badkruka ju äldre jag blir tragiskt nog.
Längd och vikt: 179/180cm (om det tvistas de lärde) och ca 60kg (tror jag)
Hur många kuddar: 3 stycken
Favoritväder: T-shirt och jeans väder med sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Ett Survival-kit (med massa saker i!), insektsspray, sattelittelefon (de funkar över hela världen! moahaha)
Spelar du nåt instrument: Njaea.. Kan spela lite bas, har en hemma iaf!

Morgon- eller nattmänniska: Morgonen borde dö.
Sparare eller slösare: Sparare. Eller.. jo.
Vem är viktigast för dig: Bara en person eller? Mig själv i såna fall.
Bästa film: Yrrol. Den kan man se tre miljarder ggr utan att bli trött på.
Tror på liv på andra planeter: Såklart. Hur stort är inte universum liks?
Kommer du ihåg din första kärlek: Japp. Jag var 6 år och han hette Lukas. Det gick över på en dag dock. Haha.
Älskar du henne/honom fortfarande: Oh ja. Or not.
Har du några homosexuella vänner: Nä, usch, de där homosarna borde ju spärras in. Ring Carola!
Tror du på mirakel: Men nä.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, om man hittat den rätta.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jag är tolerant mot vettiga personer, inte mot idioter.
Ser du på kärleken som ett misstag: Haha.. Ehm.. Nä?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 stycken 18-åriga tvillingar


Bio eller promenad: Men fortfarande promenad till bion!
Är du kittlig: Oftast inte.
Snarkar du?: Det tror jag. Har trånga halsgångar och är ofta förkyld.
Stjärntecken? Skytt
Rädd för insekter? Inte rädd, men de är förbannat äckliga.
Äckligaste djuret: Harkrankar... Fy fan. De låter så äckligt, följer efter en och grejer.. Yäck.
Största svaghet: Jag litar på vad folk säger.
Det här är jag bra på: Prova nya saker.
Bästa bok?: Jonas Gardells böcker är grymma. Sen gillar jag böcker om livsöden, i stil med "Pojken som kallades det".



Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Förstå hur andra människor tänker.
Vad vill du jobba som? Nåt som jag trivs med.
Chips, morötter eller godis? Godis... den som säger morötter är ju mongo i hela huvudet.
Pizza eller hamburgare? Pizza... Fast hamburgare kan va damn nice ibland också.
Skriver du dagbok? Blogg... ibland på papper också.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Redan gjort. 2 tatueringar, 2 piercingar. Har piercat mig 3 ggr, men tog bort den senaste.

Stökigt eller välstädat? Vill ha det städat, men det är ju jobbigt att städa.
Gungar du på stolen? Nä.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nope. Gillar inte den där fjonksen uppåt. 1000 ggr hellre fallskärmshopp.
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger. (Vet att det är lite mongo)
Hur är din drömtjej/kille? Inte vet jag.. Har inte träffat henne än. Tror jag.
Hur många syskon har du? 3



Vad är du mest rädd för? Att bli gammal och bitter.
Är du rädd för blod?: Nej.. Ingen favorit direkt, men inte rädd.
Saltar du på maten?: Mja.. inte om jag lagat själv (har så mycket salt i då)
Gillar du att sjunga?: Nä du. Verklish inte.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför?: Jag gick samhäll media. Samhäll för att kunna komma in på universitet, media för att det är kul.
Anser du att du är stark?: Rätt så.
Brukar du sola?: Jo, I have to.
Vad gör du om du får hicka?: Dricker upp och ner. (Det funkar!)
Har du en besatthet?: Bloggen? Hahahahahahahahahahahha. Ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback