WaWaWeWa!

I rule! Behöver jag säga att jag klarade det!? Nä, trodde väl det. Tjing tjong, jag e GLAD! Well, jag har vart så damn nervös, det hänger typ kvar fortfarande... Ont i ryggen. Ska nog ta ett bad och lugna nerverna sen. Iallafall. Here comes the story of Jessicas Körkort:

Jag åkte som sagt till Flen igår för att ta de sista körlektionerna.. Det började knappast bra eftersom jag först glömde mitt paraply på tåget, och sedan glömde min plånbok på Coop i Flen. PANIK kan man ju säga att jag fick när jag märkte att plånboken var borta. Tömde ut hela innehållet i väskan och konstaterade att den inte var där... hade 1500 spänn i plånboken, plus att man inte får köra upp om man inte har legitimation... Hann tänka allt möjligt medans jag gick tillbaka till kassan och frågade om hon möjligtvis hade sett vart min plånbok tog vägen. Hon sa "Är det du som är Jessica" och damn vad lättat jag blev när jag hörde det! Alla pengar var kvar och allting... Hur tur får man ha? Sen körde jag och det gick sådär... Spände benen asmycket, var så jäkla nervös.

Åkte hem till päronen, sov över där och kunde såklart inte somna.. Låg och grubblade, först på uppkörningen och sen på allting annat i mitt liv. Omöjligt att somna. Så vara astrött när jag skulle köra till Flen klockan 1. Bådade ju inte direkt gott. Konstigt nog så blev jag ändå mindre och mindre nervös hela tiden, och när jag skulle köra upp så var det inte så farligt, även om han snubben jag körde upp med sa att jag såg lite sammanbiten ut. Haha. Det enda som jag inte ville göra var att backa runt hörn. Det är det som jag är sämst på... Fickparkera eller vad som helst, mycket hellre! Men såklart så var det backa runt hörn jag fick göra på uppkörningen. Det gick asdåligt. Aldrig backat runt ett hörn så kasst innan. Men fick bilen dit den skulle till slut iallafall.. Resten gick bra, körde bara runt typ. Han höll mig inte ens på halster, sa bara att jag klarat det! Tjoho!

Sen kom körskolläraren och sa åt mig att köra tillbaka bilen till körskolan... Haha. Stört. Från att inte fått köra själv till att få göra det på en halvtimme. Kändes helt mongo att köra runt själv i bilen. Skrattade för mig själv som en annan galning. Moahahaa!

Kommentarer
Postat av: Nelli

Grattis till körkortet! ^^

2006-11-22 @ 20:06:38
Postat av: mizaru

Tackar tackar! ^_^

Postat av: ze7en

Grattis i massor!

2006-11-22 @ 20:51:58
Postat av: mizaru

Tack igen! Jag e bäst!
(Precis som att jag var den första männskan att klara en uppkörning liks... moahah)

2006-11-22 @ 20:58:14
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Johannes Flakbil

Big deal, jag tog mitt körkort för 10 år sedan. Vad är detta, amatörtimmen eller? Hahahahaha. Schhh. Nu har jag varit vaken i...ehm...jag gick upp kl 14 igår. Det börjar verka kärlek banne mig skrek jag UT ur berget UUUUUT UR BERGET DET RASAR HALLÅÅÅÅÅ!!!
- En atombomb tack.
- Det blir 94kr.

2006-11-22 @ 21:33:08
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: mizaru

Hörrö Johänes, skulle inte du sova när jag ringde dig för några timmar sedan? Känns som att du behöver det iallafall, så som du yrar. Moaha.
(Dessutom kan man inte ta körkort när man är 16 år.)

2006-11-22 @ 21:44:49
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: ann

CONGRATS! tusen high fives :*

2006-11-22 @ 22:17:16
URL: http://tripdownmemorylane.blogspot.com
Postat av: Johannes Flakbil

Jasså kan man inte? Jag tog ju inte det i Sverige ditt mongo. Jag tog det i det UNDERBARA landet som huserar Oreos, billiga instrument och fula tjejer. Nej, inte Kazakstan.

2006-11-23 @ 21:52:14
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: mizaru

Jaha! Jamen just ja. (Alliteration)
Men det hjälper ju inte dig nu... Så sugit att du inte får göra om det till svenskt. Jag fick skriva på ett papper om att jag inte hade ett utländsk körkort innan jag fick köra upp... Why? Stört iallafall.

2006-11-23 @ 22:00:28
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback