Vinteryra

Har alla blivit galna? Vem går till en cykelaffär i november när det precis blivit minusgrader och snö? Tydligen många. Väldigt många. Alla ville ha dubbdäck på sina cyklar, och NU! skulle det ske. Ingen väntan här inte. Dels det, sen en som köpte 2 cyklar, flera som kollade, cykelleverans och en snubbe från en leveranatör som kom och skulle snacka. Mina händer gör ONT nu. Damn dubbdäck. Har fixat det till min cykel också. Det och så en snygg fårskinnsgrej till min sadel. Testade däcken på väg hem nu, funkade förvånansvärt bra! Jag är imponerad.

Innan jobbet var jag och klippte mig. Blev nöjd som attans, det ser typ längre ut nu än det gjorde innan, och min lugg ser inte ut som en enda stor fluffig dread längre. Pretty nice. Sen kommer det bli ännu bättre när man får fixa håret som man själv vill.. Hatar frisör-frisyr. Alltid så fluffigt och perfekt. Usch.

This is the result iallafall:

107336-24


Nu ska jag äta (ASHUNGRIG) och sen ska jag typ ta ett bad eller nåt och försöka läka mina leder, händer, kropp och själ. Känner mig stressad fortfarande. Not okey.

Och ja just det, One final thing! Pappa sa att de bjuder på resan, som en slags bonus eller nåt. SWEETAH!

 "Det går bra nu" Moahaha.


Kommentarer
Postat av: tirec

SNYGGING DÄR!

Postat av: amanda

grymt vacker.

(användarnamn: klassiskt
lösenord: klassiskt)

2006-11-05 @ 14:19:25
URL: http://klassiskt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback