StädMani

Satan! Jag har städat HELA kvällen/natten. Har tillomed legat på alla 4 och skrubbat köksgolvet med en svamp för att få bort alla småfläckar som inte går bort när man bara torkar golvet. Såhär rent har det nog aldrig vart hos mig... Nu måste jag bara tvätta lakan och grejs imorrn kväll och så baka så är jag i hamn sedan. I hamn.. Moahah. Rouligt

Kolla in, mina skor står i RAD efter varann. Inte ihopslängda i en hög mitt på mattan. Och typ inga grejer på byrån! Hawhat!? Ni kan kolla in resten av min YPPERLIGA städning på bilddagboken.

107336-36

Well. Nu ska jag sova. Sen upp tidigt till banken som jag aldrig gick till igår. Sen imorrn blir det tvätt som sagt och bakande. Får se vad det blir för nåt. Jaja, mer om det imorrn.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Niina

Gud så snyggt och prydligt ! :D

Postat av: malin

hahaha, va du är duktig ^_^

2006-11-24 @ 11:44:17
URL: http://daisuki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback