Sleep All Day

Mensvärken från helvetet idag. Stannade hemma från jobbet och käkade värktabletter. Somnade om och vaknade klockan 14. Oops. Icket bra. Kommer väl aldrig kunna somna inatt. Både mensvärk och översömn. Bådar inte gott.

Klockan 15 kom mamma också, hon skulle tvätta nåt stort chabrak till överkast i mattvätten som finns i min tvättstuga. Först fattade vi ingenting av hur den fungerade, för den hade noll instruktioner, ingen på-knapp, ingenting. Men lyckades iallafalll till slut få igång åbäket, men då kom nästa problem. Överkastet blev crka 3 ton tungt av allt vatten när man skulle ta upp det, och omöjligt att vrida ur det också. Vatten över hela tvättstugan nu... skoj. Och det är jag som får torka upp det.  Wihoo!

Har övningskört idag, parkerat en massa. Gick bra. Sen åkte vi och storhandlade också, och då menar jag STORhandla. 700 spänn mat köpte jag. Yep. Nu behöver jag inte lämna lägenheten på ett år ungefär. Är rätt hungrig nu när jag tänker efter... Hmm. Undrar vad jag ska välja att äta. Har ju så mycket nu. Fast är såklart mest sugen på pizza bara för det. Haha.

Människor är så konstiga. Jag förstår mig inte på dem.

Bye.

Kommentarer
Postat av: tess

määh är du oxå mänsig. ska vi määäänsa oss ihop? käka chokladbollar tills vi spricker och sen gnälla över både män(s)värk och annat magont.

Postat av: Johannes Flakbil

Jag har också mens, vi kan mensa oss tillsammans på en öde mens-ö.

2006-11-16 @ 02:01:33
URL: http://www.bangbros.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback