SimSkadad.

Alla snackar om nån slags vinterdepression eller nåt, men det är inte det jag har. Jag mår inte dåligt. Egentligen. Jag vill mest bara sitta själv, kolla på TV, vara tyst och umgås med mig själv. Det kanske verkar konstigt för människor som är übersociala, men jag är inte det. Jag får krupp om jag inte får vara själv åtminstone ett par dagar i veckan. Nu har jag träffat folk för många dagar i rad, haft för mycket att göra och då får jag bara överslag på den fronten och måste överkompensera med ensamhet.

Det enda som jag själv tycker är negativt med det är att jag tänker för mycket när jag är själv. Ännu mer än annars. Grubblar på saker som inte borde grubblas på. Det och att jag ibland skadar relationer till andra genom att de som jag inte känner så bra har svårt att förstå mitt beteende. De vet inte att jag alltid är så här. Att det är nåt man får ta om man ska vara vän med mig. Det är inte mitt fel egentligen, jag var mer eller mindre ensam de första 14 åren av mitt liv, så det sitter liksom i.

Om jag var en sim skulle mina social-needs aldrig gå ner. Typ. Nu har jag spelat för mycket eftersom jag börjar tänka på mig själv med needs. Hunger, Hygiene och Comfort börjar gå ner dock. Denna datastolen är den mest obekväma som finns. Ska nog ta ett bubbelbad. Moahaha.

Jag kanske är lite gladare då. Iallafall när man jämför med mina gamla inlägg. My strategy is working.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback