Ny Vecka, Nya Känslor

Jag känner mig mycket gladare idag. Känns som hela kroppen bara är mycket bättre liksom. Finare hår, finary hy, klarare ögon. Eller så är det bara min uppfattning av mig själv som har ändrats. Igår var väl inte så värst skoj. Var hos mormor o morfar som sagt, körde fram och tillbaka i världens största bil med automatlåda. STÖRT kändes det kan jag säga. Vi käkade och fikade där, pappa drack för många glas vin och whiskey och blev rätt irriterande. Men fick hålla god min eftersom det ändå var fars dag liks. På väg hem ville jag inget annat än att bara komma in till mig, men då var vi ju såklart tvugna att hälsa på farmor och farfar också. "Bara en liten stund, vi ska bara säga hej". Såklart blev vi ju kvar rätt länge. Arrrghh! Hatar när man måste vara sådär artig och inte säga att JAG VILL GÅ HEM NU era tråkiga jäklar. Till slut kom jag ändå hem, och Ib var hemma hos mig sen innan. Han är bra den där Ib. Han är som min personlige psykolog eller något. Får mig att förstå saker liksom. Vi kollade iallafall på 3 avsnitt av Lost, sen gick jag och la mig och han pallade inte åka hem så han sov på soffan. Jag tycker så synd om alla som sover i den dära stackars soffan. Den är verkligen INTE skön. Måste köpa någon slags madrass eller liknande.

Jag drömde så sjuka drömmar inatt. Bland annat att Ib sa att jag var tjock. Haha. Och att Nina skickade sms att "Nu har jag kommit hem från våran love-weekend" och så massa bilder från den där weekenden... Men det var inga barntillåtna bilder kan jag säga. Blä. Äcklad är det minsta man kan säga att jag blev. Min bästa kompis sen 26 år tillbaka liksom. Inget man vill se. Det sjuka är att jag fick sms av Nina klockan 7 på morgonen efter att jag drömt det dära. Och att de har vart på weekend för att fira att Krille fyllde 30. Weird.

Anyways... Kanske ska jobba lite. Heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback