Näver Again.

Har målat klart det beiga nu... Helvete vad tråkigt det är att måla. Vem vill bli målare liksom? Fatta vad tråkigt. Samma sak varevigaste dag. Efter at jag målat klart den bruna väggen så vill jag ALDRIG måla igen i hela mitt liv. Jag hyr hellre in någon för 1 miljard i minuten.

Ska iväg till Nina nu, vi ska käka godis och kolla på film. Förhoppningsvis går det någon lagom läskig en på TV som vi kan glo på. Gillar inte läskiga filmer egentligen, eller jo, men jag blir så damn rädd bara. Lättskrämd, ja det är jag.

Såklart gick även målningen åt helvete också. Det skvätte som fan. På katterna också. KUL.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh visst e det trist att måla!!!
Jag har också målat här o det känns som jag kommer att måla hela hösten typ. Har bara hallen, sovrummet och Nellies rum kvar hahahaha!!!
Jag känner massa målare.. men tror du att dom vill hjälpa till eller? nope.. ingen som vill måla mer än vad som krävs. hahaha...



Jahopp så du har en vän som kan det där.
Men jag vet inte om jag vågar fråga faktiskt.
Jag är lite blyg va, du vet.

Men jag kan kanske hitta nån som förstår sig på det där bättre än jag. Fan jag vill OCKSÅ HA!!!
Min sida e ju så boooring så man somnar liksom.


Nu ska jag äta godis. Halloweeen gotta.


köss

2006-11-04 @ 21:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback