Just Chillin'

Sitter på jobbet och käkar macka och dricker kaffe... Ska vara själv hela dan. Pretty soft ändå. Kan göra typ vad jag vill (läs ingenting). Moahah. Fast måste ju göra nåt så det inte märks att jag bara chillat hela dan. Hmm.. Typ montera lite eller nåt.

Tonight ska jag till Drömhus och hälsa på. Vi ska... ehm... jag vet inte riktigt vad vi ska göra faktiskt. Men typ prata, kanske kolla på nåt dåligt tv-program, leka med hennes kissekatt (som verkar lika dampig som sin matte). Moahah. Elakt, men rouligt. Jaja. Ska bli sköj iallafall, va ett tag sen vi sågs.

Jag blir lika besviken varje gång som jag går in på någons blogg som jag brukar läsa och de INTE har skrivit nåt nytt... Usch. Det är så trist på nåt sätt. Och så kollar man typ 1000 ggr för "den kan ju ha skrivit nåt nytt". Jag har verkligen inget liv. Haha.

Kommentarer
Postat av: Sofia

påminner mig om att jag ska uppdatera min blogg, måste skärpa mig och skriva mer, vet att fler stampar och väntar :)

Postat av: Trashcan

Din blogg behöver en ju sällan bli besviken på avseende inläggens frekvens ;-D

2006-11-07 @ 20:46:23
Postat av: niinu

Inspirerad o inspirerad...
Jag menade väl mer en spark i arslet.
Klarade du det så borde väl jag typ...

Men jag har typ inte gjort nåt idag. HAhaha..

2006-11-07 @ 21:17:15
URL: http://madebyniina.blogg.se
Postat av: mizaru

Haha.. Jag vet, jag kanske skriver lite väl ofta. Men jag gillar att skriva av mig... Och det är ju trots allt MIN blogg, and I do with it what I want! Moaha.

2006-11-08 @ 10:16:36
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: ze7en

Jag kan sitta och refresha och shift refresha ifall skiten har cachat...jag borde nog skaffa ett liv. Håller med tidigare, man blir sällan besviken här :)

2006-11-08 @ 10:26:00
Postat av: mizaru

Haha.. Ja se där. Jag är inte ensam vad det verkar iallafall. ^_^

Undrar hur man skaffar sig ett liv.

2006-11-08 @ 12:53:04
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback