Julstjärnan Från Helvetet

Serlot är verkligen sjuk. Har spytt 2 ggr till nu.. Började fundera på vad han kan ha ätit och kom på att jag fick en julstjärna i födelsedagspresent igår. De är tydligen giftiga för katter. Kul. Så fick ringa veterinären och hon sa att det var "retande" för magen vilket ger kräkningar och diarée, som då Serlot nu har fått. Egentligen ska jag åka och köpa nån slags koltabletter eller lösning eller vad det var på apoteket, men det är ju inte öppet nu. Och dessutom har jag ingen bil. Sen ska han inte få mat på 24 timmar och efter det ska jag ge majsvälling, kokt fisk och sånt som är milt för magen. Åhhh... Varför ska det här hända! Jag blir typ sur på farmor och farfar för att de gav mig den där fula jävla julstjärnan! Vem fan ger bort en julstjärna i födelsedagspresent?! Idioter. VET att det inte är deras fel... Men ändå. Damn it. Måste väl vara hemma imorrn. Hemma med sjukt barn. Om han blev sämre var jag tvungen att åka till veterinären med honom... Hoppas han mår bättre snart. Dåligt samvete AB. Korkade kattjäkel som äter giftiga grejer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahw, poor thing.. :(

2006-11-26 @ 22:47:32
Postat av: Malin

no, wtf? varför står inte namn och så? dho!

Postat av: Malin

ahw.. va söt du är! men jag känner på mig att han kommer att klara sig. gulligt att du är så mammig! (: glöm inte bort att sova bara. (;

2006-11-26 @ 23:32:55
URL: http://daisuki.blogg.se
Postat av: ze7en

Se till att han får vätska i sig! Med typ lite salt och fruktsocker har jag för mig...Finns risk för att han blir uttorkad annars!

Hoppas att det går bra!

2006-11-27 @ 04:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback