Im Getting Old

Åh vad jag e TRÖTT! Anledningen till detta är (här följer en rapport av de senaste 20 timmarna):

Jag sitter och är BORED, hör av mig till Mickan som tycker jag ska komma ut med dem. Eftersom jag håller på att få krupp så åker jag upp fast jag egentligen inte pallar. Att det var Mickan som ville att jag skulle komma gjorde ju inte det hela mindre lockande iförsej men.... -visslar- Haha. Men ja. Iallafall. Vi gick till nån irländsk pub och drack öl, jag Mickan och 2 tjejer till som jag träffat nån gång innan tror jag. De hade discokväll(?) vilket jag tyckte passade sådär när det var irländsk pub, men ändån. Det var rätt roligt iallafall, satt och fuldansade vid bordet och fånade oss. Sen skulle vi åka hem, vilket blev ett projekt i sig. Tanja missade tunnelbannan för att hon skulle hålla upp dörren för Mickan som redan var på tåget... Smart. Så vi fick hoppa av, och sen fick jag och Mickan GÅ tillbaka och hämta Tanja eftersom hon inte hittar ett skit i stan. Det var ju sköj. Det blev taxi hem sen iallafall, och massa lyssnande på musik innan vi gick och la oss vid 7. Hallå?! Klockan 7? Jag börjar bli för gammal för sånt därnt. Anyways, hon hade på värsta höga volymen och lyssnade på typ 5 låtar på repeat av Imperiet hela natten också. Kan ju säga att jag icket sov särskilt mycket, därav är jag rätt trött nu. Gick upp klockan 11 också, slappade ett tag och sen åkte vi in till stan, käkade på Sandys och sen drog jag hem. End of story.

Nu vill jag inte festa på en miljard år ungefär. Orka? Jag fattar inte varför jag går ut för? Okey, det var trevligt att umgås med tjejerna, men jag skulle haft minst lika trevligt om vi bara hade suttit hemma och typ druckit te istället och spelat backgammon. Jag blir ju indragen i hela utelivet av andra, för att de inte fattat än. Jag pallar bara inte sitta hemma själv hela tiden så då får man väl kompromissa eller nåt. Skyller jag ifrån mig nu? Inte så jag menar iallafall.

När jag kom hem så fuckade mitt Firefox med mig, så fick installera Firefox 2.0, så nu funkar det igen.. Har fixat med ap-bilderna också, störde mig på dem. Gör det fortfarande, måste ta nya. Men nu är det iallafall bättre.

Ja just det! Jag har lagt bud på OddWorld för PS2 nu på Tradera... Jag vill verkligen ha det! Det jobbiga är att jag antagligen kommer vara i Flen eller hos mina föräldrar när auktionen tar slut (på tisdag kväll). Ska skriva till försäljaren så han inte tror att jag inte vill ha det bara för att jag inte hör av mig på en gång. Mamma är så söt btw, hon ska övningsköra med mig till Flen på onsdag så jag kan köra upp och sen om jag klarar det så ska jag köra hem också UTAN övningskör-skylten. Wohoo! Åh vad jag vill ha körkort. Jag MÅSTE klara uppkörningen. MåsteMåsteMåste!

Nu blir det mat... Thai den här gången. Haha.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, jag håller tummarna för dig på onsdag, eller iaf en tumme för två betyder otur eller något. (?) Anyway, good luck! (:

Postat av: Malin

haha, nej det med att man inte ska säga kcat har jag med hört q: och varsegod (:

2006-11-19 @ 19:13:35
URL: http://daisuki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback