HATA

Åhhhaaaarrgggghhhh!! Fan vad jag HATAR att måla! Särskilt den här mörka pissfärgen. Så jäkla trögflytande och jobbig. Så syns ju minsta lilla felmålning tusen gånger mer med mörk färg än ljus också. Borde ha köpt maskeringstejp, men det är för sent nu. Måste typ måla det vita i taket en gång till eller nåt, MED maskeringstejp. För såhär kan det fan inte se ut. ÅHHHH... det ser ut som bajs på väggarna också nu när det bara är runt kanterna liksom... Snyggt. Verkligen. Jag e så arg förbannad sur och allt man kan komma på. Känns ju verkligen som att målningen går bättre då också när man är på det humöret.

Allvarligt. Varför har den här helgen vart så fucked up för? Har jag gjort nåt eller? Damn it.

Kommentarer
Postat av: ninjis

Hur går det med målandet? Låter inge vidare hörru.. bajsväggar.... hihihi... Det e verkligen inte kul att måla. Jag ska tapetsera, frågan är om det e så mycket bättre. Men det är bara en fondvägg. Resten ska jag måååålas. Fy fan. Vet inte vad som hände med dina inlägg. Vill de inte??Ja ja kul att nån skriver inlägg över huvudtaget liksom hahaha.. bara duuuu... :)



Ha en nice kvälll honey


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback