Happy Birthday To ME!

Tjohej. Nu är jag officiellt gammal. Närmre 30 än 20. Jahapp. Synd att man beter sig som en 15-åring då. Haha. Och synd att de fortfarande frågar om jag ska åka på halv biljett på bussen/tåget. Kanske borde skaffa mig en sån där dräkt, små pumps och ha håret i en svinrygg, så folk börjar ta mig seriöst. Moahah.

Men hallå. Jag fattar inte vad som händer nu för tiden. Jag är alldeles för lätt till att få att göra saker. Som igår. Jag skulle baka, tvätta och sova. Istället bakade, tvättade jag och sen åkte jag till sthlm. Damn Sofie. Har ju inte sett flickstackarn på flera månader känns det som, så när hon ringde och ville att jag skulle med henne ut så var jag ju tvungen att säga ja. Eller kanske inte. Men jag gjorde det iallafall. Vi gick till Connection, kändes sådär lagom nördigt när man gick förbi kön med Idol-Cissi... Haha. Dansade lite, pratade mycket, Malin kom dit också, det var rätt sköj. Sen hamburgare på mitt och Sofies standardställe, och sen hem till Sofie. Sova några timmar, gå upp klockan 9 och åka hem. Hatar att det tar så damn lång tid att åka till Sofie. Hon bor på fel sida av stan. Eller så är det jag som gör det? Träffade Ann också, det var rätt sköj det med. Även om det bara blev lite häng i en kö. Haha.

Well.. Nu kommer snart pappa, farmor och min lillasyster hit. Ska börja koka kaffe dårå.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag älskar dina färger, och fotona i högerspalten. Mycket trevlig blogg! Ha det fint / Ida

Postat av: mizaru

Åh tack så himla mycket! ^_^

2006-11-25 @ 16:47:50
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Trashcan

Grattis då för fan ;-)

2006-11-25 @ 17:39:08
Postat av: mizaru

Tack tack! Igen.. hehe.

2006-11-26 @ 14:34:41
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback