Fredag Tydligen

Idag har jag inte jobbat själv och det har gått rätt mycket fortare om man säger så. Ioförsej har jag inte gjort sådär fruktansvärt mycket jobb idag heller. Nina kom förbi så vi snackade i typ en timme, fast jag jobbade lite samtidigt så det inte skulle se för illa ut. Sen fick jag dock bära ner 1000 cyklar till källaren plus massa däck, så jag fick ju kompensera för den första slöa timmen om man säger så. Vem behöver gymkort när man jobbar i en verkstad? Nu sitter jag och gör kontorsjobb, skriver in en massa varor i datasystemet. Man kan iallafall säga att jag har ett omväxlande arbete! De snackar här om att jag ska ta över firman också... Då ska jag döpa om den till JezzZZzicaZz ZykelverkZzztad. Eller inte.

Bestämde med Nina att jag skulle hem till henne efter jobbet och äta grön curry kyckling och kolla på Idorl. Kan ju vara trevligt att umgås lite IRL istället för att sitta och glo hemma framför datorn/TV:n själv för en gångs skull. Tror det kallas att ha ett liv. I dont know.

Måste bestämma om jag ska ha nån slags födelsedagsfirande snart. Det är ju nästa vecka och lite planeringstid måste man ge folk som kanske eventuellt skulle vilja komma. Har funderat på vilka som jag skulle bjuda, och det är så mycket folk från olika grupper liksom, så det känns lite weird. De har ju aldrig setts liksom... Mja.. Får se. Känns lite väl depp att sitta själv när man fyller år iallafall.

Ihk. Bara 5 dagar tills jag kör upp! Im nervös as hell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback