Ångest.


107336-26

Allvarligt. Jag avlider när det är såhär stökigt hemma. Ville inte städa innan jag skulle måla om, eftersom det är onödigt (gjorde det förra gången jag målade, och det blev stökigt på en gång av det). Och när man trycker ihop alla ens ägodelar i mitten av rummen så blir resultatet det som ni ser ovan. Plus en massa ångest till mig. ORKA städa när det ser ut såhär? Nej. Särskilt inte eftersom jag måste låta färgen torka ordentligt och crap. Kan ju ändå inte ställa tillbaka möblerna. Ska dessutom måla imorrn. Nä. Imorrn blir det först då målningen, sen en rejäl storstädning. Hoppas jag inte hinner bli galen innan dess bara.

Nu är jag hungrig igen. Synd att det står grejer framför kylen då.

Har vart hos Nina btw, men hon var astrött (Nikki hade inte sovit inatt, och alltså inte Nina heller). Så var ju inte direkt party partaj hångel o brudar om man säger så. Får väl hänga här i min underbara lägenhet ikväll istället då. Jag är inte bitter. ICKET säger jag.

Kommentarer
Postat av: niinja

AAAAAAAAAAHHHH!

2006-11-04 @ 21:47:39
Postat av: Sofia

och jag som trodde mitt hem var stökigt, du slår mig ordentligt :D fast du kan ju smöra för någon vän kanske om att få städhjälp? det sägs att det är roligare att städa hos andra än hos sig själv :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback