What To Give?

Åh vilken slö dag.... Pallar inte göra nånting. Inte ens laga mat. Har småfunderingar på att köra till McDonalds drive in  och köpa mat. Är hungrig men pallar inte laga nånting.  Det är Nikkis födelsedagskalas idag också, men jag pallar faktiskt inte gå dit. Kanske är dålig stil, men Nina kan iaf inte klaga eftersom jag körde runt henne och hennes polare halva dan igår. Nikki lär ju inte märka om jag är där eller inte heller, eftersom hom är 1 år gammal och det kommer vara en miljard andra männskor där.

Spelar OddWorld istället och tar det lugnt. Känner för att ha en egodag idag. Och då har jag det. Tjipp Tjohej.

Måste börja köpa julklappar nu snart också... Hmm.. Lista på tänkbara grejer:

  • Mamma - Ska få en hoodie med zip, eller kanske förkläde (hon önska sig det!)
  • Pappa - En bok om golf, kanske nåt mer...
  • Brorsan - Ingen aning
  • Sandra - Snö halsband och armband
  • Mormor & Morfar - Koppar från Höganäs (de samlar)
  • Farmor - Typ middag och bio (med mig) eller nåt sånt
  • Pappa - En spark i skrevet. Nä. Men jag vet inte.
  • Lillsyrran - Typ nåt sällskapsspel kanske?
  • Ib - Hemlit
  • Filippa - Nåt som en 2½-åring tycker är kul
Sen vet jag inte om jag måste köpa till fler, som typ farmor och farfar, alla mina andra kusiner, Nina & Nikki, Erica, mina mostrar osv... Det får man väl bestämma med var och en. Fast farmor och farfar får inget. De har aldrig gett mig nåt. Ens när jag var liten. Jo typ en 200 grams chokladkaka från överskottsbolaget som dessutom innehöll nötter (som jag är allergisk mot). Thanks for nothing! Moahah.

Har bestämt att jag ska till IKEA imorrn. Wihoo. Har aldrig nånsin gått på IKEA själv... Stört ju. Men kanske lite kul? Vad vet jag. Ska mäta det sablans fönstret också. Eller fönstrena, eftersom jag måste ha gardinstänger till de andra två.

Nu måste jag äta... McDonalds? Pallar nog inte.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

*håller tummarna för Oreos*

Moaha.

Postat av: Hanna

Hoppas ingen av de på listan tittar förbi här då :)
Är körkortet nytaget förresten? Tänkte på din febrila körning stup i ett :)

2006-12-10 @ 18:51:39
URL: http://hanusi.blogspot.com
Postat av: mizaru

Johänes:
Jag ska köpa såna med vit choklad på bara för det. Moahah!

2006-12-10 @ 18:56:13
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag tog mitt i januari i år och jag har nog kört ett par varv runt jorden sen dess känns det som...

Jag trodde att min familj var helt obegåvade, tills jag bjöd hem dem på middag och följande konversation tar plats:
Jag: "ja det blir lasagne till middag"
Mor: "ja vi vet, det har vi läst på bloggen"
Hur märkligt som helst. Särskilt som min far, på frågan om vi inte kunde skaffa internet (för en herrans massa år sedan) svarade "vad ska vi med det till, vi har ju text-tv"

Vad svarar man på det liksom?

2006-12-10 @ 19:09:36
URL: http://hanusi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback