Upprepande Är Alltid Sköj

Vet att jag sa det i mitt förra inlägg, men HJÄLP vad trött jag är. Damn it. Jag skyller allt på min mamma. Hon ringde vid typ 11, sen fick jag äran att skjutsa hem hennes fulla polare också innan jag körde mamma hem. Polaren bodde inte ens åt samma håll. Kul. Men hon tyckte jag skulle göra det eftersom hennes dotter tydligen går runt med mitt foto i hennes plånbok. Hahaha. Dottern Cecilia har dawns syndrom, och vi träffades kanske 2 ggr när jag var sisådär 15 år gammal. Hon är så söt. ^_^ Men iallafall. Kom inte hem till mig förens runt 12 halv ett, och då var jag såklart inte trött längre. Så nu har jag ICA-kassar under ögonen. Måste på stan också, eftersom jag kommit på att jag faktiskt måste köpa nåt till min pappa i julklapp. Har inte fått den lilla vitlökspressen än ens, så nåt måste han väl få I guess. Tänkte kanske köpa nån bok med värdelöst vetande eller nåt i den stilen. Han önskar sig ju inget.

Nu ska jag fortsätta inventera. Det är kul nästan jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback