Tired Driver

107336-58
Alltså jag är så sjukt trött just nu. Klockan är 22.38 och mamma har fortfarande inte ringt. Är det nåt jag lärde mig på körskolan så var det ju att inte köra när man är trött. Oops. Men jag hade som sagt lovat mamma, så när hon dök upp på jobbet och lämnade bilnycklarna så kunde jag ju inte direkt säga att Nej, jag orkar faktiskt inte. Eller, jag skulle ju kunnat sagt det, men det gjorde jag inte. Tycker inte om att bryta löften.

Undrar vad jag gjort ikväll. Känns inte som jag gjort ett skit. Har ju vart hemma i 5 timmar. Har slagit in de sista julklapparna iförsej. Och diskat. Och lagat mat. Men ändå. Julrimmet är klart nu btw... Blev såhär:

Sandra, du är en superkusin,
med dessa blir du extra fin,
så här får du lite snö,
som varar även när det blir tö!


Den som mobbar mitt rim ska döden dö, eller hitta på nåt bättre själv... Moahah.

Nu ska jag hetsdricka chai.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Den bilden var asball.

Postat av: mizaru

Mitt öga är helt rödsprängt. Det är coolt.

2006-12-22 @ 00:20:03
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Hanna

Rimmet är fan av hög klass om man jämför med de jag brukar prestera - där är det lite mer "ära vare gud i höjden, denna har jag gjort i slöjden" :)

2006-12-22 @ 10:40:42
URL: http://hanusi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback