RattArm?

ÄNTLIGEN hemma! (Inte tv-programmet ohkey?!) Jesus vad trött jag är. Det här med att vara taxi kanske inte var så skoj ändå. Det var okey att köra på dan, men damn boring att dels köra fulla människor och dels köra själv i mörkret när man e cp-trött. Inte okey. Har kört från kl 16.30-19.00 och sen från 22.30-23.30 och så 01.00-02.20... Alltså, jag har helt ont i armarna nu. Jag har hört talas om musarm, men inte rattarm. Får alla så eller är det bara jag som är mongo som har för långa ben så jag hamnar för långt ifrån ratten med armarna eller nåt? Störigt iallafall.

Well. Dax att nanna kudde. Hoppas min magont som jag haft hela dan släpper tills imorrn. Inte sköj.

Kommentarer
Postat av: Foxytoxy

Ååhhh varför är du sån expert på kli???
Grymt i alla fall och tack för tipsen!
Ja igår va det lite lättare för då hade hon en kompis här och då hade hon annat att tänka på. Ska försöka få hit nån idag också. Du har inte lust att komma hit en sväng och underhålla lite? Du får betalt!! hahaha!!

Postat av: Johannes Flakbil

Du sitter där med ditt...mag-ont.

2006-12-10 @ 11:27:20
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: Helena

haha, jag känner igen det där med armarna, jag har nog samma problem...Johanna sa till mig att ha fram ryggstödet då. men då ser man ut som nåt mongo som har ryggstödet helt sjukt långt fram, så jag följer inte det rådet tyvärr...

jo med mig är det nog bra, jag är ledig denna helg så jag mest sover och slappar..:D

så du har köpt/fått en egen bil?! skönt, jag har snott mammas elelr pappas hela tiden, snart blir de väl galna på mig =)

Ha det toppen !

2006-12-10 @ 12:01:18
URL: http://skruvu.blogg.se
Postat av: mizaru

Hehe.. Coolt. Åuhh.. Jag vill ha en skruttomobil. Ska ge päronen förslaget att köpa en sån dära till mig. ^_^

2006-12-10 @ 17:17:11
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback