Pull It Up.

Nu har jag tagit tag i mig själv lite. Pratat med Ib om tatueringarna och han skulle fixa mallar i högupplösning och grejer. Förhoppningsvis hittar han grejerna på servern, annars får jag vänta tills han är back in skåneland igen. Sen ringde Erica och undrade om vi kunde leka... Så ska åka hem till henne och slappa, prata och kolla på film. Eventuellt drar vi till IKEA också om vi orkar. Innan jag drar dit ska jag dock posta grejerna och åka till djuraffären och köpa kattsand. Måste verkligen göra det. Börjar tycka synd om mina missisar.

Har försökt få bort Marseis fetsvans också... Den var verkligen äcklig. Hört att man ska ha Yes och massera in det i svansen och låta vara ett par minuter och sen skölja ur. Så gjorde det. Nu är den ju blöt, så svårt att se om det blev bättre, men värt ett försök. Katter kan tydligen få svampinfektioner och grejer annars om man bara låter det vara. Inte brau.

Nepp. Dags o sätta på sig pants och dra iväg. Tjingelings.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Appropå ett tidigare inlägg - så skit i vad folk tycker eller inte tycker om hur du ser ut! Folk ska fanimej alltid lägga sig i! De tror också att jag typ inte gör annat än sitter hemma och svullar i mig chips bara för att jag alltid har varit fet och så är fan inte fallet! Jag är nog den av mina vänner som äter nyttigast och ändå er jag ut som jag gör! Nej, som tidigare konstaterat - folk har för lite för sig!!!

Postat av: Johannes Flakbil

Moahaha.

http://cache3.spreadshirt.net/users/553000/552642/motives/552642_2060429_big.gif

2006-12-27 @ 20:17:46
URL: http://www.bangbros.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback