Please Install Proper Booting Device

Åh vad jag arbetar hårt. Idag har jag hittills gått och köpt indisk mat, hämtat ett paket på posten, ätit indisk mat, gått ut med Maja, druckit kaffe och kollat mail och bloggar på intörnät. Japp. Jag gör mig verkligen förtjänt av min lön. Moahah.

Känner på mig att det inte är nån bra dag idag. Min dator håller på och muppar sig och säger "Please install proper booting device and reboot" istället för att sätta igång windows. Om min dator lägger ner så känns det precis som att jag skulle haft ett barn som skulle dö i en hemsk vildsvinsolycka. Har ju så mycket grejer där som jag icket vill ska komma bort. Hm.

Sen en sak till. En snubbe som jag köpt skor av på tradera har blivit avstängd. Känns sådär bra. Får väl se om jag får några skor eller om jag slängt pengar åt helvete. Alla andra auktioner som jag bjudit på har jag blivit överbjuden på, vilket känns rätt bra. Borde nog spara lite cash så jag kan köpa julklappar till min enorma släkt. Ish. Vill hellre kolla på massa serier och sånt med Ib på julen. Pallar inte när folk ska vara så påtvingat glada. Urk.

Ikväll är det är det showdown mellan mig och Malin om vem som egentligen är backgammon mästaren. Moahah. Im gonna win! Hoppas jag. Heh. Med tanke på mina onda aningar om den här dan så kommer jag antagligen inte vinna. Har med mig min BG-väska, känns asnördigt, som en liten attacheportfölj. Borde skriva BACKGAMMON på den. Eller inte.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Backgammon känns ungefär som höjden av vuxenhet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback