Parkeringsböter!

Damn it. Jag har fått min första parkeringsböter någonsin. Sån jävla otur jag har. Hade lagt i pengar fram tills klockan 12 idag, men råkade sova till kvart i 1. Självklart kommer parkeringsvakten under den tiden! Jag menar, hur stora är oddsen? Jag har betalat varenda minut annars när jag stått där ute, men nu helt plötsligt så ska de stå och lurpassa på när jag inte betalat. 300 spänn. För något som kostar 2 kr annars. Okey om jag inte betalat nånsin. Men det har jag ju gjort. Mongojävel. Å andra sidan känner jag mig lite glad också. Aldrig fått nån, och det känns lite rouligt på nåt sätt att få en.... Hmmm.. Min hjärna borde undersökas.

Kommentarer
Postat av: Foffe

Haha, synd ;(

Postat av: ann

jag tycker det är lite charmigt med parkeringsböter. vuxenpoäng liksom ;)

2006-12-26 @ 14:50:12
URL: http://tripdownmemorylane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback