NattRapport

Hm. Nu har jag kollat på Sagan om Ringen och käkat choklad. Fått mens också, vilket förklarar varför jag är på sånt weird humör idag + var tvungen att ha choklad. Jag hatar mens. Den borde dö.

Har inte lärt mig min telefon än ordentilgt. Ib ringde när jag var i affären, men hörde inte att det ringde (eftersom jag inte känner igen signalen) och sen kollade jag inte på den förns nu och såg att han ringt. Nu vågar jag inte ringa eftersom det är rätt sent... Får göra det imorrn istället.

Stör mig på att någon skrev att jag ser anorektisk ut. Det gör jag fan inte alls. Jag äter sjukt mycket, både godis, cola och mat. Jag fattar att folk sa det när jag var typ 15 år, för då var jag sjukt smal. Men jag är inte ens det nu längre. Jag vet att jag är smal, men SÅ smal är jag inte att jag kan beskyllas för att se anorektisk ut. Tycker det är värsta förolämpningen. Skit samma.

Ställt bilen nere vid jobbet idag också. Hade inga småpengar (eller, inte tillräckligt många iallafall) och jag tänker inte riskera en till p-bot. Okey 300 spänn, men 600.... Då blir det helt plötsligt lite väl magstarkt.

Nu ska jag ÄTA. Kan fota för den som vill ha bildbevis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback