Meh!

Jaha.. Nu minsann passar det. Har skrivit inlägg som inte syns i bloggen och ibland så har det inte ens gått att logga in... Men de har tydligen "utökat databasserverns minne"... Mjaja. Irriterande iallafall.

Nu när det går att skriva så måste jag såklart sova... Är iförsej ledig imorrn (ska köpa julklappar) men måste ändå upp jättetidigt eftersom jag ska till läkaren klockan 8.40... sköj. Mongotid är vad det är. Får väl gå hem och sova sen efteråt eller nåt. Ha!

Får väl se om bloggen funkar imorrn. Jag e skeptisk.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det där är blogg.se i ett nötskal. Krångel, krångel och återigen krångel. Tacka vet jag blogger, där funkar allt som det ska, nääästan alltid och ska de göra ngr förändringar säger de alltid till innan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback