Lussebulle In My Mage

Oj då, inte bloggat på hela dan. Vart så himla mycket på jobbet idag... När jag kom dit så stod det en snubbe från Finland med en massa Helkama cyklar som tydligen skulle levereras idag. Så jag fick vackert bära in dem... Hade fått grejer från Duells och Shimano sen innan, så det såg ut som ett bombnedslag i affären. Sen hade jag en leverans som skulle vara klar vid 1, och det brukar inte vara några problem, men självklart var pakethållaren inte svetsad som den skulle, så var tvungen att byta ut den med en annan cykel. För att kunna byta den så var jag tvungen att ta bort låset, och när jag skulle sätta tillbaka det hade det blivit gängpaj. Så det gick inte. Då var klockan kvart i 1 och då kom kunden... Sköj. Fick erkänna att den inte var klar och fråga om han kunde hämta den senare. Han blev inte sur som tur var.

Sen har det vart fullt upp, plus att farmor kom och hälsa på i en timme ungefär.

Efter jobbet skulle jag och Pelle baka lussebullar, så tog "min" bil och åkte och hämtade honom, åkte och handlade och sen hem till han. Jag gjorde degen och han lagade mat, båda var ashungriga och helt griniga bara för det.. Haha. Trevligt. Men det blev bättre när vi fått näring, så sen baka vi asmycket! Skitgoda blev dom. Har en stor degklump i magen nu känns det som... Urk. Mätt. Kollade på film sen, det har öppnat en dvd-affär som är obemannad som man måste ha kort för att komma in i, sen så är det som automater så får man hyra en film i 3 timmar för 9 kronor. Asbra ju! Synd att den ligger på andra sidan stan härifrån sett. Den hette "Benchwarmers", och jag tyckte den var asrolig. Det var verkligen låg humor. Jag skyller på att jag är trött. Ha. Sen tog jag bilen hem.. tjoho! Den står ute på min parkering nu, precis som jag sa att den INTE skulle göra... Mjaja. Bara idag!

På lördag ska jag agera taxi. Ska köra både Nina och min mamma och pappa till olika ställen och sen hämta dem efteråt. Ska bli rätt sköj. Jag gillar att köra. Den här bilen är rätt nice också.

Shit.. Trött jag är. Somnade 3 igår natt igen. Inte okey. Förhoppningsvis blir det tidigare tonight.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nej det skulle väl vara jag då *s*
Fast nej, det har mest blivit ett tillhåll för ja, snusk helt enkelt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback