Life As Promised In Our Early Days

Fått lyssna på en preview av Swimfaster Godwhispers nya skiva, "Life As Promised In Our Early Days ". Den låter asgrym! Me really like! Kommer ju bara bli bättre också sen när det blir riktiga instrument och studio och sådär. Nu låter det väldigt mycket Milo Marsei fortfarande, vilket jag iförsej gillar. Men det är inte riktigt Swimfaster än. Ska bli kul att höra slutresultatet.

Lyssnar fortfarande asmycket på
Hjärt-Ont, it never gets old. Blir glad av den. Musik gör verkligen allt så mycket bättre. Fattar inte hur folk inte kan ha taktkänsla. Eller hur de inte kan tycka om musik. Helst av allt skulle jag vilja ha lurar på mig jämt med musik strömmande rakt in i hjärnan. Bara man går nånstans så känns det ju som en musikvideo eller något, vilket gör det så mycket skojsigare att ens existera. Jepp.

Ikväll har jag verkligen inte gjort nånting. Iförsej är klockan bara 9 än så länge (WHAT?! Känns som mitt i natten). Hmm.. What to do...? Jag har kladdkaka kvar tror jag... Wiho! Ska käka den och dricka te. Så är det dokumentär på 3:an också. Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback