Julrim?

Jag hatar verkligen mornar. Jag vill att det ska vara lika skönt att gå och lägga sig i sängen på kvällen som det är på morgonen när man måste gå upp. Kan inte de två byta plats? Sova är det sista jag vill på kvällen och det mesta jag vill på morgonen. Något stämmer inte. Jag är ju trött på kvällen, men VILL INTE lägga mig. Igår var jag astrött runt 12, men ändå stannade jag uppe och bloggade och SLOG IN JULKLAPPAR! What?! Why?! Jag har seriösa problem.

Måste komma på ett julrim till ett smycke från snö... JULRIM? Lever vi på 1600-talet eller? Tänkte kanske:

"Här har du en present
Det är inte en elefent"


Eller kanske:

"Här har du ett smycke
Hoppas det faller i ditt tycke"


FY FAN! Jag kan inte rimma. Garvar ihjäl mig. Fast den nedersta var nästan lite för bra för att vara roligt dålig. Den är mest bara tragisk. HJÄLP!

Borde käka frukost. Hatar frukost. Borde avskaffas.


Kommentarer
Postat av: Hanna

En kompis envisas med att julrimma på typ alla 25 saker hon köper till sin mamma, ett år var det sista "rimmet" hon skrev till ett paket som innehöll ljus. Det löd "låt mig få tända ett ljus...". Hon hävdar å det bestämdaste att det faktiskt är ett rim eftersom det är en känd julsång. *S*

Postat av: ann

jag är sämst på julklappsrim
men detta är bättre än pilgrim

yeah :D

2006-12-19 @ 17:53:47
URL: http://tripdownmemorylane.blogspot.com
Postat av: mady

hehehe som tjorven i Saltkråkan säger. :P men det är sant.

2006-12-19 @ 23:28:59
URL: http://napalmpussy.blogg.se
Postat av: mady

"du är så konstig pappa. När jag inte är trött vill du att jag ska gå och lägga mej. och när jag ÄR trött så vill du att jag ska gå upp"

nåt i den stilen :P

2006-12-19 @ 23:56:22
URL: http://napalmpussy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback