Humor Ja...

107336-50

Varför varför är jag fortfarande vaken? Sitter och gör menlösa saker som att fixa den här bilden.. Och tycker den är asrolig.  Jag är uppenbarligen trött. Vart hela dan. Men sen när det är kväll och jag får vara med mig själv och pula med grejer så vill jag liksom inte att det ska ta slut. Vill sitta här och lukta på blommorna...Heh. Om jag lägger mig så måste jag ju snart upp och gå till jobbet igen. Inte för att det är så hemskt egentligen, men det är ju skönare att bara göra vad man känner för liksom.

Jag har tänkt lite mer på filmen.. Det var asroliga skådisar i den (bland andra Rob Schneider, Jon heder och David Spade). Lite trist att Jon Heder spelade nästan exakt samma rollkaraktär som i Napoleon Dynamite, fast den karaktären är iförsej grymt rolig, så det gjorde inte så mycket. Det var bara massa oneliners hela tiden. Såna som man kan adoptera och ha som sina egna. Synd bara att ingen kommer fatta dem. Haha. De är skitelaka mot barn i den. Moahah. Asroligt. Kolla på den så jag kan dra lines från den sen så att ni fattar!

107336-51


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback